קודם כל, השירות אצלנו מעל הכל! חשוב לנו שתצאו מרוצים. נעשה הכל על מנת למנוע ביטול ואי שביעות רצון של כל לקוח.
אם בכל זאת החלטת לבטל הזמנה, ניתן לבטל עד שעה לאחר ביצועה באתר/בטלפון באמצעות נציג ללא דמי ביטול כלשהם. כל ביטול בטווח של שעה – חמש שעות יחויב בשיעור 5% ממחיר ההזמנה או 100 שקלים חדשים, הנמוך מבין השניים. כל ביטול שיעשה לאחר מכן, יחויב על פי שעות העבודה שביצעה החברה.
העבודה שלנו בחברה היא לייצר מוצרים מהרגעים המרגשים והאישיים שלכם. כל הזמנה מבוצעת באופן ידני, ומושקע בה זמן רב. לכן, איננו יכולים לבטל את ההזמנה לאחר שהתוצאה נשלחה לאישור. הסיבה העיקרית שפשוט אין לנו מה לעשות איתה. היא נוצרה במיוחד בשבילך. ניתן כמובן לקיים תיקונים עד לקבלת התוצאה הרצויה. במידה ולא אהבת את התוצאה לאחר התיקונים, נאפשר לקבל החזר חלקי, על יתרת הסכום לשימוש באתר על פי המוצר שהזמנת.
במידה וקיבלת מוצר פגום או סדוק, אל דאגה! אלו מקרים חריגים ויקבלו טיפול מסור. יש לשלוח לשירות הלקוחות של החברה את הצילומים הרלוונטים על מנת שנשלח לך את המוצר מחדש. אנחנו כאן כדי להעניק חווית שירות לא פחות ממושלמת.
*חברת ארטיסטה רשאית לבטל כל הזמנה על פי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט.