קודם כל, השירות אצלנו מעל הכל! חשוב לנו שתצאו מרוצים. נעשה הכל על מנת למנוע ביטול ואי שביעות רצון של כל לקוח.
ביטול מיידי: ניתן לבטל עד שעה לאחר ביצוע ההזמנה באתר/בטלפון באמצעות נציג ללא דמי ביטול כלשהם.
ביטול בשלב מוקדם: כל ביטול בטווח של שעה עד 72 שעות מביצוע ההזמנה יחויב בשיעור 5% ממחיר ההזמנה או 100 שקלים חדשים, הגבוה מבין השניים.
ביטול לאחר תחילת העבודה: כל ביטול שיעשה לאחר שהלקוח קיבל את הטיוטה לאישור, יחויב על פי שעות העבודה שביצעה החברה.
העבודה שלנו בחברה היא לייצר מוצרים מהרגעים המרגשים והאישיים שלכם. כל הזמנה מבוצעת באופן ידני, ומושקע בה זמן רב.
תהליך העבודה כולל:
שלב הטיוטה: הטיוטה הנשלחת ללקוח היא חלק בלתי נפרד מתהליך העבודה המקצועי ומאפשרת ללקוח לבקש תיקונים לפני הדפוס הסופי. קבלת הטיוטה מהווה אישור שהעבודה החלה והושקע בה זמן משמעותי.
לאחר שלב הטיוטה, איננו יכולים לבטל את ההזמנה מכיוון שהעבודה נוצרה במיוחד בשבילך ואין לנו מה לעשות איתה.
ניתן כמובן לקיים תיקונים עד לקבלת התוצאה הרצויה. אם יש צורך בתיקונים, הלקוח יכול לשלוח צילומי מסך עם הסבר מפורט ואנו נתקן את מה שנדרש בהתאם לבקשתו (תיקונים בטקסט בלבד, לא בתמונות – בספרים מותאמים אישית).
החברה מתחייבת לבצע תיקונים סבירים לפי בקשת הלקוח. במידה והלקוח אינו מרוצה לאחר סיבוב תיקונים אחד, ניתן לבטל את ההזמנה תמורת תשלום עבור עבודת העיצוב שבוצעה.
במקרים של שינויים מהותיים שהתבקשו על ידי הלקוח לאחר תחילת העבודה, עלולים להיגבות עלויות נוספות.
במידה ולא אהבת את התוצאה לאחר התיקונים, ניתן לקבל החזר חלקי של עד 20% מהסכום או זיכוי לשימוש עתידי באתר.
במידה וקיבלת מוצר פגום או סדוק, אל דאגה! אלו מקרים חריגים ויקבלו טיפול מסור. יש לשלוח לשירות הלקוחות של החברה את הצילומים הרלוונטיים על מנת שנשלח לך את המוצר מחדש. אנחנו כאן כדי להעניק חווית שירות לא פחות ממושלמת.
מדיניות זו פועלת במסגרת חוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981 ותקנותיו. החברה פועלת בהתאם לדרישות החוק ומתחייבת לספק מוצרים איכותיים ושירות הוגן.
במקרה של מחלוקת, הצדדים יפעלו לפתרון בדרכי שלום. במידת הצורך, ניתן לפנות לרשות הגנת הצרכן או למוסדות השיפוט המתאימים.
כל התוכן הדיגיטלי שנוצר על ידי החברה מוגן בזכויות יוצרים.
הגדרות:
זכויות הלקוח:
איסורים:
איסורים:
הפרת זכויות יוצרים: הפרת מדיניות זכויות היוצרים עלולה להוביל לתביעה משפטית ולדרישה לפיצויים. החברה שומרת לעצמה את הזכות לפעול בכל הדרכים החוקיות להגנה על זכויות היוצרים שלה.
במקרה של ביטול הזמנה: גם במקרה של ביטול הזמנה, הלקוח אינו רשאי לעשות שימוש בחומרים הדיגיטליים שקיבל במהלך התהליך, למעט במקרים בהם החברה נתנה אישור מפורש בכתב.
אני כאן לספק עבורכם ועבור הקרובים לכם מזכרת בלתי נשכחת בצורה הכי יצירתית ומיוחדת שיש. ליווי אישי בוואטסאפ ומענה מהיר לכל שאלה או בקשה.
כתובת (לאיסוף הזמנות בלבד): חריש 6 עפולה
לברורים ניתן לפנות בוואטסאפ : 0522963776